................
درباره وبلاگ

این وبلاگ همش در مورد کره جنوبی وبازیگراشه اگه عاشق کره هستی مطالبو بخون ولذت ببر اگه هم نیستی همین الان از وبلاگ خارج شو زودباش دیگه
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
کد تغییر شکل موس -->
فقط کره جنوبی
عاشقای کره بیان2
شنبه 21 مرداد 1398برچسب:, :: 18:16 ::  نويسنده : nafas       

سلام بچه ها به وبلاګ من خوش اومدین نظر یادتون نره  لطفا توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنیدیه چیز دیگه من این روزا دنبال یه فروشگاه اینترنتی سریال کره ای خوبم که سی دی هاش هم کیفیت وهم زیرنویس خوبی داشته باشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنین



نظرات شما عزیزان:

فلورا
ساعت18:21---16 تير 1392
سلام عزیزم

وبت عالیه.فلورا هستم و یه وب جدید درباره ی کره زدم و امیدوارم که بهش سر بزنی

بای

flora-monster.mihanblog.com
پاسخ:سر میزنم عزیزم


غزل
ساعت17:39---23 مرداد 1391
عضو شدم.پاسخ:ممنون

غزل
ساعت21:44---21 مرداد 1391
سلام....


کره کده...


تهران شاپ...
بهت سر زدم
پاسخ:وخیلی ممنون از نظرت راستی چرا تو وبم عضو نمیشی


salam
ساعت18:29---21 مرداد 1391
salam man to nevisandegi komaket mikonam biya bego to sie nazareto
پاسخ:متاسفانه من به یه نویسنده دختر نیاز دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: